کد خبر: ۱۶۴۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۷ - ۰۷ تير ۱۴۰۳
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس خبر داد: 

اهدا جهیزیه به نوعروسان در طرح مهر مولا 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان فارس گفت: به مناسبت ایام نورانی و مقدس دهه امامت و ولایت و سالروز میلاد امام موسی کاظم (ع) آئین توزیع یک هزار و ۱۱۰ سرویس جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس آماده و تقدیم زوج‌های جوان شد. 

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، مرتضی موصلی صبح امروز پنج‌شنبه هفتم تیرماه در طرح مِهر مولا در جمع خیرین و مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس گفت: یکی از رویکردهای امداد امام (ره) در عرصه خدمت به جامعه اسلامی تلاش در جهت توانمند سازی اجتماعی خانواده‌ها در سراسر استان است که یکی از این برنامه‌ها کمک به تأمین جهیزیه برای زوج‌های جوان به جهت تسهیل امر مقدس ازدواج و تشکیل خانواده است . 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: سال گذشته این توفیق را داشتیم که با کمک خیرین و نیکوکاران گران‌قدر ۵ هزار و ۳۰۰ سری جهیزیه را آماده و تقدیم ولی‌نعمتان خود در کمیته امداد کنیم و امسال نیز به مناسبت این ایام نورانی و مقدس دهه امامت و ولایت و سالروز میلاد امام موسی کاظم آئین توزیع یک هزار و ۱۱۰ سرویس جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس آماده و تقدیم زوج‌های جوان شد. 

توزیع ۱۰۱۰ سرویس جهیزیه به نوعروسان 

موصلی تأکید کرد: کالاها کاملاً از کالاهای شرکت‌های معتبر ایرانی است که چندین مورد از کالاهای اساسی اعم از یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، جارو برقی و بسته‌های فرهنگی بوده که این کالاها به ازای هر نوعروس ارزش ریالی حدود ۴۰ میلیون تومان دارد که ۲۵درصد آن از محل عنایات خیرین و نیکوکاران هم استانی تأمین شده است. 

آیت‌الله لطف‌الله دژکام نیز با اشاره به سنت حسنه ازدواج بیان کرد: مردم و خیرین عالی‌همت در مجموعه استان فارس مشوق مسئولان برای انجام خدمات بزرگ از جمله برای تأمین جهیزیه هستند .

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس افزود: کمترین وظیفه بنده تشویق و تبلیغ در این زمینه است برخی از مردم برای تشکیل خانواده مشکلاتی دارند وظیفه بنده به عنوان یک طلبه که با توکل به خدا زندگی را خیلی ساده شروع کردم؛ ولی متأسفانه مردم این‌گونه فکر نمی‌کنند و باید یک انقلاب فرهنگی در تغییر نگرش مردم صورت بگیرد .

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان